Relatiebeheer online, uw relaties centraal in de cloud

Altijd en overal zicht op uw relaties, uw CRM 24/7 bereikbaar in de cloud. Een zorg minder! Geen limiet op hoeveelheden of dataopslag.

CRM Systeem

Door de volledige integratie met de andere Offective Modules is er altijd een totaalbeeld van alles rondom uw relaties.

Autorisaties

Scherm relaties af en regel toegang van de gebruiker met behulp van groepen die u eenvoudig kunt beheren.

Grip

Grip op uw relaties met bijvoorbeeld de log functionaliteit, inzage in gegevens en snelle financiële overzichten.

Uitbreidbaar

De CRM module is de basis van uw bedrijf en eenvoudig uit te breiden en/of te koppelen aan andere Offective modules.

Alle gegevens op één plaats met Offective relatiebeheer ofwel CRM

De relatiebeheer software van Offective stelt de relatie centraal. Vraagt u zich af waarom u gebruik zou moeten maken van Offective relatiebeheer? Lees de informatie op deze pagina

  • Één dossier met toegang tot alle andere functionaliteiten en modules
  • Onbeperkt aantal adressen, personen en bankrekeningen opvoeren bij de relatie
  • Aanmaken van vrije velden (eigen invoer-mogelijkheden)
  • Relaties indelen in groepen met autorisaties per groep voor medewerker(s)
  • Aanmaken van eigen formulieren
  • Onderscheid maken tussen manager en medewerker
  • Dashboard meldingen voor verlopen documenten en taken
  • Overzicht van alle communicatie die plaats heeft gevonden met de relatie
  • Maak mailinglijsten aan met uw klantenbestand en exporteer deze voor uw e-mailmarketing

crm systeem, relatiebeheer online

Informatie over Offective relatiebeheer

De CRM module van Offective is een compleet online relatiebeheersysteem. In Offective komen alle aan de relatie gekoppelde gegevens samen. Door middel van overzichtelijke tabbladen heeft u een duidelijk overzicht. Zo ziet alles wat zich rondom de relatie afspeelt. Hetgeen u bij de relatie ziet, is afhankelijk van de gekoppelde modules. Offective is modulair. De modules zijn volledig geïntegreerd. Zo hoeft u geen verschillende programma’s te gebruiken, maar heeft u alles in één systeem! Offective is dé totaaloplossing voor uw bedrijfssoftware.

Maak eigen formulieren met de CRM vragenlijst functie

Met de vragenlijstfunctie in de CRM software kunt u ongelimiteerd formulieren aanmaken. Met deze functie kunt u eenvoudig gegevens van uw klanten opslaan. De klantenbestand software van Offective is ideaal als u werkzaam bent in een specifieke branche. Niet elk CRM systeem biedt de mogelijkheid om uw gegevens op te slaan. Met Offective is dit eenvoudig geregeld. Zo kunt u gegevens opslaan die voor uw bedrijf belangrijk zijn.

Upload documenten en sla ze veilig op in de cloud

Upload ongelimiteerd documenten naar Offective zodat al uw gegevens veilig opgeslagen staan. Per documenttype kunt u instellen of en wanneer u herinnert wilt worden. Probeer deze module nu gratis en vrijblijvend uit gedurende 30 dagen.

 

Reageren niet mogelijk.

Veel gestelde vragen Offective module relatiebeheer (CRM)

  • Relatiebeheer (CRM)
Alles uitklappen | Alles inklappen
  • Kan ik in het CRM ook een ander land als Nederland gebruiken?
     

    CRM Offective toont standaard alleen 'Nederland'. Gebruikers hebben de keuze om aan te geven welke landen in het CRM beschikbaar zijn. Een ander land weergeven, doet u als volgt:

    • Klik in de module 'CRM' op 'instellingen'
    • Vervolgens klikt u op 'CRM instellingen'
    • Onder 'beschikbare landen' kunt u de gewenste landen toevoegen
  • Kan mijn klant ook leverancier zijn en vice versa?
     

    Vanuit de desbetreffende relatie kunt u aanvinken of deze klant en/of leverancier is. Offective past dynamisch de weergave en mogelijkheden aan afhankelijk van het type relatie.

  • Voor wie is online relatiebeheer geschikt?
     

    Van zzp-er tot stichting, boekhouder tot vereniging van eigenaren. Met de module 'relatiebeheer (CRM)' beheert u eenvoudig uw relaties.

  • Waarom zou ik mijn relaties online beheren? Excel werkt ook...
     

    U kunt met de Offective module 'CRM' altijd en overal inzage hebben in uw relaties, ongeacht uw besturingssysteem (Microsoft Windows, Apple OS, Linux, etc.). Als u met Offective in de cloud gaat e-boekhouden, hoeft u geen bestanden meer rond te sturen aan collega's en voorkomt u -exact u raadt het al- een administratieve rompslomp. Boekhouden met Offective is reeleezee.

  • Wat is CRM?
     

    CRM ofwel Customer Relationship Management is het beheren van relaties, klanten, leveranciers en overige relaties binnen één systeem. Wilt u relaties beheren binnen één systeem? Kies dan voor het CRM syteem Offective.

  • Wat kost de module relatiebeheer?
     

    Vanaf €3,- per maand kunt u gebruikmaken van de CRM module 'relatiebeheer'.

  • Welke types vrije velden zijn er in de relatiebeheer module?
     

    De relatiebeheer module kent 7 soorten 'vrije velden'. Dit zijn: getal, datum, bedrag, vrije tekst klein, vrije tekst groot, checkbox en lijst. Bekijk ook eens de instructievideo over vrije velden.


Naast de vragen met betrekking tot relatiebeheer (CRM) hebben wij ook een algemene FAQ pagina.