Release notes 2.1.1

Nieuws

In deze nieuwsbrief informeren we u over de inhoud van de nieuwe release 2.1.1, vrijgegeven op 03-08-2015, en houden wij u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Met deze release komen een aantal grotere nieuwe ontwikkelingen live en zijn veel kleinere verbeteringen uitgevoerd. Van de meest ingrijpende aanpassingen hebben we een nieuwe video gemaakt. Lees a.u.b goed onderstaande release notes.

@Let op! Het beste kunt u uw cache van uw pc opschonen om zeker te zijn dat alle nieuwe functionaliteiten direct en goed voor u zijn te gebruiken! Klik op ctrl+shift+delete, u kunt alles wissen behalve uw wachtwoorden.

 

Server & Hosting

Om de Offective gebruiker nog meer zekerheden te bieden en de bereikbaarheid van de applicatie te kunnen blijven garanderen zijn de afgelopen weken een aantal zaken gewijzigd met betrekking tot het beheer van het Offective domein, de hosting, de server van de website en de veiligheid van de applicatie. Lees hier de uitgebreide informatie in de 2e alinea voor wat betreft deze bedoelde verbeteringen.

 

Wijzigingen in Offective applicatie 2.1.1

Registreer nu voor een gratis proefaccount van 30 dagen! Op hoofdlijnen zijn de volgende zaken vrijgegeven:

 

Algemeen

  • U kunt nu in bijna alle overzichten (kolommen met data) zelf de kolombreedtes aanpassen, deze worden door de applicatie onthouden, ook kunt u kolommen toevoegen of verwijderen en verplaatsen. Een grote aanpassingen welke door de hele applicatie is geïmplementeerd. Bekijk hier de you-tube film met mogelijkheden en de uitleg.
  • De e-mail van dagelijkse verstuurde taken is qua look & feel verbeterd.

Boekhouding

  • De controle functionaliteit in de module boekhouding is verder verbeterd en uitgebreid, meer mogelijkheden en functionaliteiten beschikbaar.
  • Uitbreiding met referentievelden in factuur overzicht en bankmatch schermen.
  • Geavanceerde rapportage verbeterd.

CRM 

  • De mogelijkheden om gegevens aan mailinglijsten toe te voegen zijn flink verbeterd, ook is de export naar Exel uitgebreid en is de gehele (sub)module aangepakt voor wat betreft de werking en look&feel. Bekijk hier de you-tube film met mogelijkheden en de uitleg.
  • Export uitgebreid met verschillende velden zoals voornaam, voorletters etc.
  • Bij de relatie nu ook het overzicht van automatische facturen.
  • LinkedIn toegevoegd aan relatie.     

Facturatie

  • Voorraad wordt direct getoond bij toevoegen van product.
  • Grafiek op het dashboard rechtsonder verbeterd qua inhoud en weergave.

Projecten module

  • Voor de manager is er nu een mogelijkheid om een template van een project aan te maken, hierdoor wordt het opstarten van een nieuw project met steeds terugkerende fases en dezelfde taken stukken eenvoudiger en sneller. Bekijk hier de you-tube film met mogelijkheden en de uitleg.
  • Een tabblad toegevoegd voor afspraken/opmerkingen.
  • Een aantal kleine verbeteringen.

Templates (tokens toegevoegd)

  • Verschillende mogelijkheden toegevoegd om bijvoorbeeld geb. datum van een relatie, telefoon, email, project etc. te gebruiken in documenten (voeg aan een blok een tekselement toe en klik op het potloodje om de inhoud te wijzigen).

Producten

  • Weergave in hele applicatie gewijzigd naar 2 cijfers achter de komma.
  • Afname lijst kan worden geëxporteerd.

Beheer > teksten & categorieën

  • Onder beheer konden al teksten in een bibliotheek worden toegevoegd welke gebruikt konden worden bij het maken van een offerte of factuur. Deze teksten kunnen nu worden onderverdeeld in categorieën. Uw document (bijvoorbeeld de offerte) krijgt hiermee (flexibele)hoofdstukken en alinea’s waarbij u gebruik kunt maken van standaard teksten en deze eenvoudig in een document kan klikken. Bekijk hier de you-tube film met mogelijkheden en de uitleg.

Personeelsmodule & urenregistratie

  • Dashboard is voor de manager uitgebreid met verjaardagen van medewerkers.
  • Veel kleine verbeteringen op gebied van registratie, vrije dagen beheer, registratie feestdagen etc.
  • De rechten van een manager gewijzigd, deze kan nu ook voor medewerkers direct uren of dagen registreren.             

Met dank aan onze gebruikers voor de zo belangrijke opmerkingen en input! Zo bouwen wij samen met u verder aan een perfecte applicatie met maximaal gebruikersgemak!

 

Reageren niet mogelijk.