Release notes 1.8.6

In deze nieuwsbrief informeren we u over de inhoud van de nieuwe release 1.8.6, vrijgegeven op 29-09-2014, en houden wij u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

  • Het nieuwe Offective. Zoals eerder aangekondigd werken we aan een complete restyling van de applicatie, ook stappen we over op een vernieuwde ontwikkelmethodiek met meer mogelijkheden. De interface van de Offective applicatie zal wijzigen, de gebruiksvriendelijkheid verder verbeteren en workflows worden toegevoegd.
  • Details bij release notes. Op verzoek van gebruikers zullen we de release notes vanaf heden meer specificeren.
Wijzigingen in Offective applicatie 1.8.6

Registreren voor een gratis proefaccount van 30 dagen! Op hoofdlijnen zijn de volgende zaken vrijgegeven:

Bank/automatisch incasso
– b2b en core automatisch incasso nu mogelijk en helpteksten toegevoegd.
– Matchen van af of bijschrijvingen nu mogelijk met incasso batches of storneringen.
– Eigen matchings regels verder verbeterd.
– Handmatige boekingen kunnen nu worden opgeslagen en bewerkt.

 

Beheer > Template
– Template instellingen op regelniveau, meer flexibiliteit voor de gebruiker.
– Template; bepaal nu volledig zelf de kolom breedtes en inhoud van de kolommen.
– Opmerkingen en tekstvelden; lettertypes kunnen nu qua formaat worden gewijzigd

 

Boekhouding
– Memoriaaldagboeken nu default mogelijkheden voor de meest gebruikte categorie.
– Bij boeken van memororiale boeking automatisch voorvullen van tegenboekingen.
– Limieten verwijderd bij afdrukken van grootboekkaarten.
– Bij verkoopdagboek, selectie/zoekfunctie voor groepen toegevoegd.

 

CRM
– Soms konden relaties niet worden verwijderd, dit is nu wel mogelijk indien er geen verdere koppelingen zijn binnen de applicatie met andere modules.

 

Facturatie
– Artikelnummer zijn zichtbaar op het scherm.
– Verzamelproducten nu ook zichtbaar op scherm.
– Periodiek facturatie volgorde regels gewijzigd.
– Afrondingen in applicatie gingen incidenteel fout, dit is verbeterd.
– Knoppen uitgebreid met ‘opslaan en volgende’ button

 

Pakbon
– Telefoonnummer relatie toegevoegd
– Nieuwe optie om opmerkingen aan pakbon toe te voegen.

 

Producten
– Documenten kunnen aan een product worden toegevoegd.

 

Projecten
 – Op meerdere plaatsen zijn filters toegevoegd ter voorkoming van lange projectlijsten.

 

Urenregistratie
– Vanuit urenregistratie kon sinds kort direct worden gefactureerd, de instellingen en de configuratie hiervan was te complex. Dit is verbeterd en wordt nu automatisch gecontroleerd en indien van toepassing in een workflow ter correctie aan de gebruiker getoond.

 

Verkoop
– Artikelnummer zijn zichtbaar op het scherm.
– Offerte regels zijn nu in een apart tabblad zichtbaar in de opportunity.
– Offertes kunnen nu altijd worden gekoppeld aan een project.
– Knoppen uitgebreid met ‘opslaan en volgende’ button

 

Met dank aan onze gebruikers voor de zo belangrijke opmerkingen en input! Zo bouwen wij samen met u verder aan een perfecte applicatie met maximaal gebruikersgemak!

Reageren niet mogelijk.