Release notes 1.8.0

In deze nieuwsbrief informeren we u over de inhoud van de nieuwe release 1.8.0, vrijgegeven op 29-05-2014, en houden wij u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

  • App. De android app kan inmiddels in de playstore worden gedownload, zoek op Offective (uren en projecten). Binnenkort ook voor iOS.
  • (GRATIS) Evenementen/online demo. U kunt hier inschrijven voor een online demo
  • Geplande (grotere) ontwikkelingen. De komende periode werken we aan urenregistratie en willen we deze koppelen aan facturatie, zodat vanuit uren registratie direct gefactureerd kan worden. In CRM zal een postcode tabel worden toegevoegd. De helpfiles zullen de komende maanden worden vervangen door schakelbare vraagtekens met relevante info daar waar het nodig is. Ook wordt gewerkt aan een grotere aanpassing qua lay-out van de applicatie om de gebruiksvriendelijkheid verder te verbeteren.
  • Mijlpaal. Eerder kondigde wij aan binnenkort een mijlpaal te bereiken! Inmiddels hebben wij de 1000e gebruiker mogen verwelkomen, in een persbericht de komende weken zullen wij u nader informeren.

Wijzigingen in Offective applicatie 1.8.0

Registreren voor een gratis proefaccount van 30 dagen! Op hoofdlijnen zijn de volgende zaken vrijgegeven:

  • Beheer. Een workflow is nu beschikbaar voor het aanmaken en autoriseren van nieuwe gebruiker
  • Producten. De producten module is uitgebreid met een nieuwe functionaliteit. Er kunnen nu verzamelproducten worden aangemaakt, een verzamelproduct bestaat uit een aantal (sub)producten. Deze functionaliteit en met name de weergave op facturen en pakbonnen zullen we de komende maand verder verbeteren.
  • Boekhouding. Aanpassingen en verbeteringen aan enkele module schermen, een begin gemaakt met het plaatsen van helpteksten, er is een blader functionaliteit toegevoegd om snel door boekingen te bladeren en in het venster alle boekingen is een logging functionaliteit toegevoegd.
  • E-mail templates. Nu de mogelijkheid om een naam als afzender mee te zenden in plaats van een e-mail adres.
  • Document templates. Functionaliteit toegevoegd dat op regelniveau gekozen kan worden om het BTW percentage weer te geven.
  • Bank. Tijdens het boeken van een bank kan nu heel eenvoudig en snel voor terugkerende mutaties een boekingsinstructie worden aangemaakt.
  • Facturen. Een zoekfunctionaliteit toegevoegd, deze zoekt in alle facturen en factuur regels.
  • BTW aangifte. Workflow is nu beschikbaar inclusief controle functionaliteit om eenvoudiger de BTW aangifte te doen, meerdere functionaliteiten zoals afrondingen en toevoegen van mutaties uit voorgaande periodes zijn toegevoegd of verbeterd.
  • Offerte/verkoop. Offertes blijven nu altijd zichtbaar bij de relatie en op meerdere plaatsen een bekijk functionaliteit toegevoegd.
  • CRM/Eigen velden. Eigen velden kunnen nu aan een template worden toegevoegd en worden gebruikt in documenten. Selecteer templates > daar waar een tekstelement aan een blok kan worden toegevoegd kunnen eigen velden worden gebruikt.
  • CRM/Leverancier. Bij een leverancier kan nu het standaard te gebruiken btw tarief worden vastgelegd.
  • Administratiekantoren. Kleine wijzigingen in de applicatie, factuur regels toegevoegd etc.
  • Algemeen. Meerdere kleinere aanpassingen of verbeteringen op verzoek van gebruikers, deze komt u vanzelf tegen in de applicatie.

Met dank aan onze gebruikers voor de zo belangrijke opmerkingen en input! Zo bouwen wij samen met u verder aan een perfecte applicatie met maximaal gebruikersgemak!

Reageren niet mogelijk.