Financiële administratie met administratieprogramma Offective

Bent u een startende ondernemer? Offective heeft een speciale actie voor starters! Het is belangrijk dat een starter zijn financiële administratie vanaf de start op orde heeft. Offective biedt starters die mogelijkheid. Beginnende ondernemers kunnen direct starten met het online administratieprogramma van Offective. Zo heeft een starter het eerste jaar geen kosten voor een degelijk programma voor de financiële administratie. Nu één jaar GRATIS gebruik! Klik hier voor de actie

Denkt u na om over te stappen naar een online administratiepakket? Wilt u uw financiële administratie naar een online administratie overzetten? Op deze pagina vindt u informatie over de voor- en nadelen van het overstappen naar complete online bedrijfssoftware!

Dashboard financiële administratie

Heeft u vragen?

Heeft u vragen met betrekking tot de financiële administratie? Maakt u gebruik van administratiesoftware en wilt u overstappen? Of heeft u andere vragen? Bekijk dan eens onze veelgestelde vragen of onze instructiefilmpjes. Uiteraard kunt u ook contact opnemen, zie daarvoor de contactpagina.

 

Financiële administratie, veilig in de cloud

Wellicht bent u nog niet helemaal overtuigd van het ‘werken in de cloud’. Maar online werken heeft veel voordelen ten opzichte van ‘offline’ software. Zo gaat uw financiële administratie niet verloren bij een brand of inbraak. Ook raakt u uw gegevens niet kwijt bij schade of een calamiteit! Met Offective hoeft u zich geen zorgen te maken of uw computer de software aan kan. U hoeft u niet druk te maken om eventuele updates die u moet ‘kopen’. Een ander niet onbelangrijk punt is dat u met meerdere gebruikers tegelijk bij uw administratie kunt. Zo heeft u altijd en overal een actueel inzicht in uw administratie. En niet onbelangrijk: met Offective heeft u geen last van grote investeringen voor nieuwe hardware.

  • Online administratieprogramma
  • Back-up is goed geregeld
  • Geen hoge kosten voor hardware
  • 24/7 overal veilig bereikbaar

Dashboard boekhouding

De applicatie van Offective is ontwikkelt met de meest vernieuwende Mendix techniek. Mendix is leverancier van het platform waarop Offective is ontwikkeld. Mendix is de legodoos waar de administratieve software van Offective mee is gebouwd.

 

Partnership Mendix

Mendix is al jarenlang één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland. De software-leverancier past de nieuwste technieken toe. Offective is er dan ook trots op partner van Mendix te zijn. Met dit partnership biedt Offective haar klanten naast een abonnement op administratiesoftware ook een abonnement op innovatie.

 

Met Offective uw eigen online administratieprogramma

Één van de voordelen van het online administratieprogramma van Offective is de benoemde partnership. Wij zijn open en transparant voor wat betreft de veiligheid van de applicatie.

Offective is:

  • Geschikt voor elke branche
  • Geschikt voor elke ondernemer
  • Geschikt voor elke bedrijfsvorm
  • Geschikt voor elke locatie

Van uw complete administratie wordt 3 maal per dag een back-up gemaakt. Ook kunt u eenvoudig een auditfile genereren. Een audit-file bevat alle financiële data van een administratie en voldoet aan de Nederlandse standaard. U kunt het bestand eenvoudig downloaden en bewaren of zelfs gebruiken om over te stappen. De meeste aanbieders van administratieprogramma’s kunnen het bestand importeren. Zo verliest u zelfs bij een overstap geen data.

Dashboard financiële administratie inkoopmutaties

Los van de veiligheid is de hardware ook een belangrijk issue. Voor uw online administratie heeft Offective deze zorg uitbesteed aan partner Mendix. De hardware wordt 24/7 gemonitord, afwijkingen worden direct geregistreerd.

Elke hardware kan echter problemen opleveren en is op een gegeven moment aan vervanging of uitbreiding toe. Ook moet updates live geplaatst worden. Wij garanderen geen 100% up-time. De gemiddelde uitval op jaarbasis is totaal niet meer dan 60 minuten. Wij streven er naar om onderhoud aan de servers uit te voeren op momenten wanneer de minste gebruikers actief zijn.

Makkelijk werken met de online administratie software van Offective

Met Offective bieden wij de gebruiker veel mogelijkheden die passen in 95% van de branches. De gebruiker kan het administratiepakket naar eigen wens inrichten. Op elk moment kunt u modules aan- of uitzetten. Er worden veel vrijheden geboden door het aanmaken en autoriseren van administraties en gebruikers. Binnen één account kunt u zelfs van meerdere bedrijven tegelijk de administratie regelen en wisselen van het ene naar het andere bedrijf.

De beschikbare modules hebben elk hun eigen charmes en mogelijkheden. De software is intelligent opgebouwd waar u van kunt profiteren. De applicatie is bijzonder gebruiksvriendelijk, de interface is fris en overzichtelijk. Binnen de applicatie staat uw klant centraal. De modules CRM systeem en verkoop zijn dan ook twee belangrijke en doorontwikkelde modules met bijzonder veel mogelijkheden.

Wilt u Offective gratis uitproberen?

Probeer Offective gratis met een proefaccount van 30 dagen! Registreer direct zodat u kunt starten met uw eigen financiële administratie. Starters zelfs een jaar gratis uitproberen!