Release notes 2.0.5

Nieuws

In deze nieuwsbrief informeren we u over de inhoud van de nieuwe release 2.0.5, vrijgegeven op 22-01-2015, en houden wij u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Wijzigingen in Offective applicatie 2.0.5

Registreer nu voor een gratis proefaccount van 30 dagen! Op hoofdlijnen zijn de volgende zaken vrijgegeven:

  • Taken. Er is begonnen met fors wat aanpassingen in de takenmodule, schermen zijn gelijk getrokken, relaties kunnen sneller vanuit de taak worden geraadpleegd, taken kunnen intern worden uitbesteed en op ‘running’ worden gezet, tevens meerdere kleinere aanpassingen.
  • Urenregistratie. Een manager kan nu ook via het menu item ‘alle urenregistraties’ voor elke medewerker uren registreren.
  • Facturatie & Offerte. Bijlage’s kunnen nu worden gekoppeld met de status intern, de bijlage wordt dan niet naar de relatie verzonden.
  • !! Facturatie & Offerte Standaard teksten kunnen worden toegevoegd. Eigen teksten kunnen per document worden toegevoegd. Per factuur of tekstregel kan worden gekozen om op een nieuwe pagina te beginnen.
  • !! Tekstenbibliotheek. Via beheer > tekstbibliotheek kunt u standaard teksten inclusief een plaatje aanmaken en deze invoegen in een factuur of offerte.
  • Documenten template. De hiervoor benoemde standaard of eigen teksten worden over de volle breedte op een document getoond. Ook kan in de configuratie worden aangegeven of opmerkingen velden op een nieuwe pagina moeten beginnen. Tevens zijn instellingen toegevoegd zoals positie van pagina nummering.
  • E-mail templates. Diverse tokens en mogelijkheden toegevoegd.
  • CRM > Mailinglijst. Sortering op groepen nu mogelijk en toevoegen van grotere selecties relaties.
  • CRM. Zoeken op telefoonnummer nu mogelijk vanaf het dashboard.
  • Boekhouding > bank. Bij verwerking van bankafschriften worden nu alle boekingen na koppeling als concept bewaard, pas na het opslaan worden mutaties in de hele administratie doorverwerkt, tevens is de leesbaarheid van het scherm bij het verwerken van bankmutaties als ook het matchen verbeterd.
  • Boekhouding > algemeen. Op meerdere plaatsen zoals bij bank en kas is een extra tabblad bijgekomen, hier kunnen nu ook documenten worden gekoppeld.
  • Boekhouding > BTW/ICP aangifte. ICP aangifte kan nu aan de aangifte termijn van de BTW aangifte worden gekoppeld, tevens diverse kleine verbeteringen.
  • Boekhouding. De omschrijvingen welke worden ingevoerd bij een boeking worden nu overgenomen op regelniveau in de grootboeken als ook de overzichten.
  • Producten. Bij verzamelproducten kunnen nu decimalen worden gebruikt.
  • Algemeen. Veel opmerkingen van gebruikers en kleinere verbeteringen staan met deze update live en zijn nu beschikbaar voor andere gebruikers.

Met dank aan onze gebruikers voor de zo belangrijke opmerkingen en input! Zo bouwen wij samen met u verder aan een perfecte applicatie met maximaal gebruikersgemak!

Reageren niet mogelijk.