Release notes 2.0.4

Nieuws

In dit nieuwsbericht informeren we u over de inhoud van de nieuwe release 2.0.4, vrijgegeven op 24-12-2014 (24.00 uur), en houden wij u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

2015 was voor Offective een jaar van uiterste, het aantal nieuwe gebruikers nam fors toe waardoor een aantal malen op alle gebieden flink moest worden opgeschaald. Wij bedanken alle gebruikers voor het in ons gestelde vertrouwen, wensen u goede en gezellige dagen en een voorspoedig 2015.

  • ! Boekjaar afsluiten en nieuw boekjaar openenbekijk hier de you-tube film
  • Online hulp video’s. Inmiddels staan video’s live waarop de applicatie op onderdelen wordt uitgelegd. De komende weken zal dit worden voltooid, heeft u hulp nodig of uitleg van een module kijk altijd eerst hier.

Wijzigingen in Offective applicatie 2.0.4

Registreer nu voor een gratis proefaccount van 30 dagen! Op hoofdlijnen zijn de volgende zaken vrijgegeven:

  • Producten > verzamelproducten. In dit onderdeel van de producten module is veel veranderd; het verzamelproduct kan nu een eindprijs hebben, op de template kan optioneel worden gekozen voor een beknopte of gedetaileerde omschrijving.
  • Producten. In specifieke gevallen ontstonden er problemen met printen, deze zijn nu opgelost.
  • Producten > inkoopprijs. De inkoopprijs van een product kan nu (ook) in de productspecificatie worden ingevoerd en bewerkt.
  • Producten. Per product kan worden aangegeven of het een product is of een dienst, dit kan o.a nodig zijn voor de ICP aangifte.
  • Boekhouding > BTW-ICP aangifte. ICP aangifte is nu mogelijk.
  • Boekhouding > automatisch betalen. Een nieuwe submodule is toegevoegd aan de module boekhouding, hiermee kunnen betaalbatches worden gegenereerd.
  • Boekhouding > verkoopdagboek. Documenten kunnen nu ook worden geupload bij boekingen welke direct ingeboekt zijn via het verkoopdagboek.
  • CRM. Koppelen en functioneren van meerdere contactpersonen en meerdere adressen is uitgebreid en verbeterd, ook kunnen nu afdelingen worden toegevoegd.
  • CRM > instellingen. Een standaard aanschrijfwijze kan nu worden gekozen.
  • Facturatie. Grootste klanten grafiek nu instellingen mogelijk om periode en rest gedeelte te configureren
  • Facturatie > periodieke facturatie. Er kan nu ook een zelf te bepalen periode vooraf of achteraf worden gefactureerd.
  • Urenregistratie. Veel zaken verbeterd voor afwezigheidsregistratie, inhoud van facturabiliteits rapportage (per persoon) uitgebreid en verbeterd.
  • Algemeen. Veel opmerkingen van gebruikers zijn in deze release verbeterd en/of opgelost, had u nog een vraag of opmerking uitstaan dat is deze met deze release zoals reeds aangegeven nu voor u beschikbaar.

Met dank aan onze gebruikers voor de zo belangrijke opmerkingen en input! Zo bouwen wij samen met u verder aan een perfecte applicatie met maximaal gebruikersgemak!

Reageren niet mogelijk.