Release notes 2.0.3

Nieuws

In dit nieuwsbericht informeren we u over de inhoud van de nieuwe release 2.0.3, vrijgegeven op 27-11-2014, en houden wij u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

  • Online hulp video’s. Inmiddels staan er al ruim 50 video’s live waarop de applicatie op onderdelen wordt uitgelegd. De komende week zal dit worden voltooid, heeft u hulp nodig of uitleg van een module kijk altijd eerst hier.

Wijzigingen in Offective applicatie 2.0.3

Registreer nu voor een gratis proefaccount van 30 dagen! Op hoofdlijnen zijn de volgende zaken vrijgegeven:

  • Beheer > gebruikers. Rechten van een productmedewerker kunnen worden aangepast, de module producten kent nu een onderverdeling zodat beperkte en volledig inzage/beheer mogelijk is.
  • Boekhouding > Bank. Matchen na het inlezen van bankbestanden is verbeterd, de applicatie zal hierdoor meer bankmutaties gaan herkennen.
  • CRM. Bij een relatie kan in het blok contactpersoon worden gekozen voor een afdeling, ook kan per contactpersoon een e-mail adres worden vastgelegd. Hiermee is adressering van (digitale) documenten (e-mail) aan verschillende contacten of afdelingen binnen een bedrijf mogelijk.
  • CRM. Bij een relatie kan nu worden aangegeven of dit een hoofdkantoor betreft, ook kan een relatie aan een hoofdkantoor worden gekoppeld.
  • Beheer > template. Op de template kunnen bij document en relatiegegevens vestigingsvelden en/of een afdeling worden toegevoegd.
  • Facturatie. Indien gekozen wordt om te factureren aan een hoofdkantoor kan een ‘vestiging’ worden gekozen. Facturen aan hoofdkantoren voor gekoppelde vestigingen is hiermee mogelijk.
  • Facturatie > te versturen. Nog te versturen facturen kunnen nu worden geselecteerd en in een batch worden geprint.
  • Algemeen. Meerdere opmerkingen van gebruikers zijn opgelost en/of verbeterd.

Met dank aan onze gebruikers voor de zo belangrijke opmerkingen en input! Zo bouwen wij samen met u verder aan een perfecte applicatie met maximaal gebruikersgemak!

 

 

Reageren niet mogelijk.