Release notes 1.8.4

In deze nieuwsbrief informeren we u over de inhoud van de nieuwe release 1.8.4, vrijgegeven op 28-07-2014, en houden wij u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

  • Online demo. U kunt hier inschrijven voor een gratis online demo
  • Vakantie. Deze update is de laatste voor de vakante periode, medio september kunt u weer een volgende (grotere) update verwachten. In de vakantie periode zijn we minder goed bereikbaar of wordt de telefoon doorgeschakeld naar beschikbare collega’s, excuses voor eventuele ongemakken!

Wijzigingen in Offective applicatie 1.8.4

Registreren voor een gratis proefaccount van 30 dagen! Op hoofdlijnen zijn de volgende zaken vrijgegeven:

  • Personeel. De personeelsmodule is fors gewijzigd, uitgebreid en op veel plaatsen verbeterd. We benoemen hier enkele zaken welke eruit springen: in het personeeldossier is voor de medewerker een overzicht van vrije dagen en feestdagen. De manager kan functies en feestdagen aanmaken en een uitgebreide dienstregeling inclusief pauzes configureren. De medewerker kan zelf een ziekmelding, vrije dag of vakantie periode melden en/of inplannen, de manager moet deze meldingen goedkeuren/afkeuren of kan deze wijzigen en tot slot heeft de medewerker heeft een totaal overzicht van ziekte, verlof, goedgekeurde en afgekeurde meldingen.
  • Uren(registratie). Ook deze module hebben we aangepakt waarvan we alleen de hoofdlijnen benoemen: Afhankelijk van de instellingen kunnen uren worden ingevoerd van tijdstip tot tijdstip of in aantal uren; de medewerker kan afwezigheid per uur of dagdeel registreren; de manager heeft meer rapportage mogelijkheden, meer selectie mogelijkheden, meer bevoegdheden en een beter en completer overzicht.
  • Boekhouding/incasso. Onder de module boekhouding is de sub-module automatische incasso toegevoegd, deze uitbreiding is gratis indien de module boekhouding wordt afgenomen. De gebruiker moet een incasso overeenkomst hebben met de bank om hiervan gebruik te kunnen maken, om dit te configureren klik op Boekhouding > Incasso > Instellingen. Let op: in CRM is bij de relatie het e.e.a gewijzigd en o.a een veld toegevoegd om automatisch incasso aan of uit te zetten, standaard staat deze aan.
  • Boekhouding/auditfile. We hebben niet zichtbaar veel werk verzet om het resultaat van export en import van auditfiles (nu vanaf versie .xaf 2.0) te verbeteren.
  • CRM. Om het overzicht te verbeteren is in CRM een aanpassingen gedaan qua schermindeling en sub-tabbladen.
  • Mijnwebwinkel. Diverse wijzigingen, meerdere winkels zijn nu mogelijk, opdrachten worden via het verkoopdagboek gesynchroniseerd en relaties in CRM automatisch aangemaakt.
  • Controle en stabiliteit. Wij stelden al eerder vast dat gebruikers bij een incidentele foutmelding niet altijd het belang inzien of tijd hebben om dit te melden, vaak kunnen we een dergelijke foutmelding dan ook net weer niet reproduceren. Vanaf deze update worden foutmeldingen uitgebreider gelogd, krijgen wij en u als gebruiker direct een notificatie en zullen wij afhankelijk van de prioriteit -direct- actie ondernemen.
  • Algemeen. In de gehele applicatie is de foto toevoeging gewijzigd, zijn veel textuele zaken verbeterd en op veel plaatsen weer vraagtekens toegevoegd.
Met dank aan onze gebruikers voor de zo belangrijke opmerkingen en input! Zo bouwen wij samen met u verder aan een perfecte applicatie met maximaal gebruikersgemak!

Reageren niet mogelijk.