Release 1.7.8 staat live!

In deze nieuwsbrief informeren we u over de inhoud van de nieuwe release 1.7.8, vrijgegeven op 07-05-2014, en houden wij u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

  • Mijlpaal. Op korte termijn hopen we onze eerste mijlpaal te bereiken, in samenwerking met onze partners zullen wij u binnenkort informeren.
  • Reviews. Regelmatig ontvangen wij een positieve reactie over de Offective applicatie. Graag ontvangen wij uw review voor plaatsing op onze website, hierbij gebruiken wij uw logo en zullen naar uw website linken.
  • (GRATIS) Evenementen/online demo. U kunt hier inschrijven voor een online demo

Wijzigingen in Offective applicatie 1.7.8

Registreren voor een gratis proefaccount van 30 dagen! Op hoofdlijnen zijn de volgende zaken vrijgegeven:

  • Verkoop. Opportunities en stages zijn verder uitgebreid met een e-mail functionaliteit en een optie om uw stages automatisch te verplaatsen. Hiermee kunnen verkoopkansen volledig automatisch worden opgevolgd, vanzelf is dit geheel naar eigen wens te configureren net zoals de e-mail template geheel naar eigen ontwerp (ook in HTML) kan worden opgemaakt.  Daarbij worden alle acties door het systeem gelogd en zijn diverse kleine verbeteringen aan de verkoopmodule toegevoegd.
  • Boekhouding. Bankomschrijvingen muteerbaar, activa of passiva van een grootboekrekening kan nu automatisch worden bepaald, diverse kolom tellingen toegevoegd, verbeteringen t.b.v de BTW aangifte etc.
  • Standaard rapportage. Grootboekkaarten kunnen nu ook in serie worden geselecteerd en geprint (zie standaard rapportage).
  • Projecten/uren registratie. Uitgebreide dienstregeling verbeterd, dit kan nu per dag worden geconfigureerd.
  • CRM/Debiteuren. Per administratie kan via de instellingen de standaard betaaltermijn worden vastgelegd, per debiteur kan hier voor vast -of incidenteel tijdens het maken van een factuur- worden afgeweken. Indien u de betaaltermijn op het template wilt tonen kunt u de template wijzigen, de benodigde instellingen zijn toegevoegd. Meerdere kleine verbeteringen in CRM, zo ook zijn de import functies uitgebreid met o.a landen.
  • Document management. Toegevoegde documenten aan CRM, Project en Personeel worden getriggerd middels een herinnering op het dashboard, hier is een e-mail functionaliteit aan toegevoegd. Per categorie kan worden geconfigureerd of naast de dashboard melding ook een e-mail moet worden verzonden naar een bepaald e-mail adres. De dashboard meldingen kunnen naar keuze aan of uit worden gezet. Voor kwaliteitssystemen, bewaken van documenten en contracten is dit een ideale tool om zaken mee op te volgen.
  • Producten. Prijzen van producten kunnen nu per categorie of tegelijk worden aangepast, zowel met een bedrag of procentueel kunnen prijzen positief of negatief worden gewijzigd.
  • Documenten. Debiteurnummer wordt onder documentgegevens en op pakbon getoond.
  • Algemeen. Op enkele plaatsen is een preview functie toegevoegd, zodat documenten niet gedownload worden op de pc. Meerdere kleinere verbeteringen in de gehele applicatie.

Met dank aan onze gebruikers voor de zo belangrijke opmerkingen en input! Zo bouwen wij samen met u verder aan een perfecte applicatie met maximaal gebruikersgemak!

 

Reageren niet mogelijk.