PERSBERICHT – Offective lanceert kerstpakket actie!

kerstpakket

Offective deelt pakketjes uit

Bedrijfssoftware leverancier Offective lanceert een ‘kerstpakket’ actie. Geïnteresseerden kunnen een kwartaal (3 maanden) gratis gebruik maken van de complete administratiesoftware.

Kerstactie

Leendert van der Lugt, hoofd bedrijfsbureau en marketing geeft uitleg: “Veelal komt het voor dat men een kerstpakket krijgt waarvan een groot gedeelte van de producten in de voorraadkast belandt. Er zijn werkgevers die hun personeel een aantal keuze-opties geven, zodat zij zelf hun kerstpakket kunnen samenstellen. Eigenlijk is dat precies wat Offective doet! Dat inspireerde ons om mensen kennis te laten maken met Offective! Bij ons kunt u ook uw (boekhoud)pakket samenstellen.”

Wat is Offective?

Offective is een compleet online administratiepakket voor het MKB (midden en kleinbedrijf) en hoeft niet geïnstalleerd te worden. Klanten kunnen zelf hun pakket samen stellen en zodoende blijft hun administratie betaalbaar en beheersbaar. Zo kost de module boekhouden slechts €7,60 per maand* en de voorraad- en productbeheer module €2,55 per maand*.

Duur van de actie

Wilt u gebruik maken van de kerstactie en bent u nog geen (proef)klant bij Offective? Start dan direct en stel zelf uw pakket samen! De actie loopt tot 1 januari 2017 want zo zegt van der Lugt: “Een kerstpakket gaat ook een tijdje mee!”.

* Prijzen zijn inclusief prijswijziging die ingevoerd wordt per 1 januari 2017.

Reageren niet mogelijk.