Offective nieuwsbrief oktober 2016

In deze nieuwsbrief informeren wij u over de laatste ontwikkelingen en veranderingen in de applicatie. Via de pagina ‘Wijzigingen in de Offective applicatie’ blijft u altijd op de hoogte!
 

Offective is UBL Ready
Offective heeft deelgenomen aan de UBL Ketentest van GBNED en Platform E-factureren en heeft deze test met succes doorlopen. Offective is UBL Ready! Concreet houdt dit in dat Offective het label UBL Ready mag voeren. Met dit label is Offective klaar voor het uitwisselen van digitale facturen via het UBL standaard. Deze standaard wordt door de overheid en steeds meer ondernemingen, instellingen en softwareleveranciers ondersteund. Voor u is het voordeel dat UBL kosteloos is inbegrepen bij uw module Facturatie (verkoopfacturen) en Boekhouding (inkoopfacturen). UBL zal u dus tijd en moeite besparen. In de toekomst zal het mogelijk worden om direct tussen twee systemen (ook met verschillende software) deze UBL bestanden uit te wisselen ofwel direct in het systeem van uw relatie te laden en vice versa.
 

Veel gestelde vragen
De helpdesk helpt dagelijks vele klanten. Veel klanten hebben soortgelijke vragen. Om u zo efficiënt mogelijk van dienst te zijn, hebben wij de ‘veel gestelde vragen’ online gezet. Op verschillende pagina’s ziet u module gerelateerde vragen. Een overzicht van alle vragen (gesorteerd per rubriek) vindt u op de FAQ pagina. Heeft u vragen die er nog niet bij staan? Stel ze gerust.
 

Recente wijzigingen in Offective

  • Meerdere uitbreidingen en verbeteringen op verzoek van gebruikers in de API
  • Verfijningen doorgevoerd in verband met UBL. Offective is voor zowel inkomende als uitgaande facturen UBL Ready
  • Meerdere verbeteringen/wijzigingen in elektronische BTW & ICP aangifte, ook de interface en helpteksten zijn verder verbeterd
  • Enkele bugs zijn opgelost in de module voor administratiekantoren
  • In projectenoverzicht is nu direct (voor de manager) het resultaat per project in beeld
  • Urenregistratie telling en interface dashboard verbeterd
  • In de gehele applicatie kan nu worden afgerond tot 4 cijfers achter de komma
  • Mailinglijsten aanmaken met meer dan 1.000 e-mailadressen is nu toegestaan
  • Op meerdere plaatsen zijn kleine aanpassingen gedaan in de interface om de gebruiksvriendelijkheid te verbeteren
  • Op verzoek van gebruikers zijn kleine verbeteringen doorgevoerd of aanpassingen gedaan! Indien van toepassing, bent u hierover door de helpdesk reeds geïnformeerd
  • Wij investeren momenteel veel tijd om de performance van de applicatie op peil te houden en daar waar mogelijk te verbeteren. Met het stijgende aantal gebruikers en soms extreem veel dataopslag vereist dat veel van onze ontwikkelcapaciteit

Reageren niet mogelijk.