Nieuwsbrief Februari 2018

In deze nieuwsbrief informeren wij u over de updates welke mede op uw verzoek recent zijn doorgevoerd in de applicatie. Dank aan onze gebruikers voor de meldingen!

De afgelopen weken hebben op onze helpdesk in het teken gestaan van nieuwe boekjaren en het afsluiten van 2017, dat is heel goed te merken geweest op onze helpdesk. Voor zover bekend hebben we iedereen goed verder kunnen helpen en is momenteel de druk weer van de ketel.

Voor wat betreft de verdere ontwikkeling heeft stabiliteit en veiligheid van de applicatie de hoogste prioriteit! Helaas niet altijd zichtbaar voor u als gebruiker hebben we hierin veel ontwikkeltijd moeten investeren de afgelopen 3 maanden. Voor dit moment zijn we weer klaar voor de toekomst.

 

Recente wijzigingen in Offective

  • Enkele verbeteringen voor wat betreft de API.
  • Het is nu mogelijk om meerdere malen een afwezigheid op 1 dag te registreren.
  • Een bug in de berekening bij de betaaltermijn is gefixt bij orders en factuur.
  • De foutcontrole in de module boekhouding is verder uitgebreid.
  • Berekening van de voorraadwaarde bij een jaarafsluiting is verbeterd.
  • Meerdere bugs met tokens die niet werkte zijn opgelost.
  • Nieuwe rapportage in de module boekhouding: zie dashboard van de module boekhouding > button ‘Dagboek afdrukken’.
  • Aanpassingen in de autorisatie voor elektronische BTW en ICP aangifte.
  • Berekening voorraad mutaties vanuit een inkooporder verbeterd.
  • Een betaalbatch neemt nu ook de de credit nota’s aan debiteuren mee.
  • Bij matchen van bankmutaties wordt bij het matchen met een betaalbatch zowel debiteuren en crediteuren gematcht en correct geboekt.
  • Enkele specifieke bugs zijn op verzoek van gebruikers opgelost, deze gebruikers zijn reeds geïnformeerd.

Hulpvideo’s

 

Reageren niet mogelijk.