Beste Offective gebruiker! Vanwege de samenvoeging met Silvasoft kunt u vanaf nu inloggen via de inlogpagina op de website van Silvasoft.

Hulp nodig?

  1. Klik hier voor documentatie, hulpvideo’s & handleidingen
  2. Bekijk hier de meldingen voor wat betreft SBR statussen
  3. Hulp bij het instellen van SPF record of SMTP ten behoeve van emailen
  4. Overzicht van de laatste wijzigingen in de applicatie
  5. Wilt u overstappen? Wij bieden een gratis overstap service
  6. Veel gestelde vragen (FAQ)

Telefonische ondersteuning

De helpdesk is op werkdagen van 08.30 uur tot 17.00 uur bereikbaar op het telefoonnummer +31 (0)85 225 00 39.

Ticket systeem & email

Als u ingelogd bent in Offective kunt u via de ‘helpdesk button’ (linksboven in de applicatie) contact met ons opnemen. De helpdesk is ook per e-mail bereikbaar op helpdesk@offective.nl  (Als u mailt buiten kantoortijden, reageren wij de volgende werkdag).

Hulp op afstand via teamviewer

Indien het nodig kan er een ‘Hulp op afstand’ sessie worden gestart. Klik hier om Teamviewer te downloaden

Heeft u hulp nodig?