Hulp nodig?

Heeft u vragen met betrekking tot onze bedrijfssoftware of heeft u hulp nodig? Offective helpt u graag op de volgende manieren.

Online hulpvideo’s instructies en demo`s

Bekijk onze pagina met hulp- en instructievideo`s. Van alle Offective modules zijn diverse filmpjes gemaakt die de mogelijkheden uit de betreffende modules toelichten.

Wijzigingen in de applicatie

Offective luistert naar de input van haar gebruikers, daarom vinden er regelmatig wijzigingen plaats. Wilt u weten wat er recent gewijzigd is? Bekijk dan snel het actuele overzicht van wijzigingen in de applicatie en overzicht van SBR statussen.

Heeft u hulp nodig?

Helpdesk

  • De helpdesk is op werkdagen van 09.00 uur tot 16.30 uur bereikbaar op het telefoonnummer +31(0)180-701064
  • Als u ingelogd bent in Offective kunt u via de ‘helpdesk button’ (linksboven in de applicatie) contact met ons opnemen
  • De helpdesk is 24/7 bereikbaar op via e-mailadres helpdesk@offective.nl.
    Als u mailt buiten kantoortijden, reageren wij de volgende werkdag.

Hulp op afstand

Indien het voor u nodig is dat er iemand op uw computer mee kan kijken, kan er een ‘Hulp op afstand’ sessie worden gestart. Middels deze software kan de Offective medewerker uw vraag/probleem helder krijgen en u direct helpen.

Klik hier om Teamviewer te downloaden